zaterdag 5 mei 2018

IK WIL NIET WANDELEN......

Foto: Groepsfoto van J-nest op KNGF
Foto: Jomme met zijn pleegouders

Een paar foto's gekregen van de dag dat we Jomme opgingen halen. Allemaal frisse blije mensen.
Ben benieuwd hoe iedereen nu is. Zelf ben ik best wel in de weer met vooral het zindelijk maken. Jomme gaat niet graag mee naar de goot maar doet af en toe toch een plasje. Een kleintje gevolgd door nog eentje of twee in huis....op het kleed in de keuken dat maakt hem niet uit.
Wandelen is hetzelfde verhaal. Hij vertikt het en gaat heel zielig piepen. Ik probeer het zo goed en probeer me aan de regels te houden maar er komt weinig van terecht.....Jammer hoor!

Omdat hij zo piept en niet wil lopen staat alles een beetje op rust.....Eerst maar leren lopen...meestal draag ik hem heen en terug lukt redelijk. Moet ik steeds de zelfde route lopen....of juist een andere....de mevrouw van de KNGF heeft heel wat vragen te beantwoorden volgende week!

Vandaag wel met Jomme weer naar het park geweest. Gespeeld met twee andere honden. Het lopen aan de riem ging wonderbaarlijk goed en het terugfluiten ging ook best....toch een trots momentje op onze pup.

Mooi weer vandaag en we zijn veel buiten geweest. Ook de mand stond buiten en Jomme gaat af en toe uit zichzelf in mand en bench! Fluiten in de tuin gaan prima.....hij komt zo lekker aanhuppelen. Zijn ook druk aan het oefenen dat hij moet blijven zitten voor zijn eten....zo moeilijk he Jomme!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten