dinsdag 5 april 2022

EPILEPTISCHE AANVAL

Foto; tijdens de aanval.
Jomme staat tussen de benen 
van baasje die hem steunt.




 Weer heb ik op 2 April een aanval gehad. Zomaar uit het niets werd ik stijf en begon ik te trillen.

Vrouwtje deed meteen Zenna in de bench want die wil me weer tot bewustzijn likken en baasje zorgde dat ik mezelf geen pijn kon doen. Ik zakte door mijn achterpoten en mijn voorpoten hield ik stram voor me. Ik liet een drolletje lopen en keek met grote ogen voor me uit. Het duurde zo'n vier minuten en daarna ging ik weer erg hijgen, kwijlen en trillen (zie video).

Na de aanval wilde ik graag naar buiten en deed een grote plas. 

Daarna hebben ze me in mijn mand gelegd en heb ik de rest van de dag gerust.

Ik denk dat ze nu met de dierenarts eens gaan bespreken wat en hoe want de vorige aanval was op 8 en 16 februari.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten