dinsdag 9 februari 2021

BUITEN SPELEN

Foto's: Jomme in de sneeuw in allerlei poses
gewoon lekker zwart wit met een paars bandje!



De meneer van de TV had gelijk hoor. Het blijft liggen, die sneeuw. Het is ook behoorlijk koud en de straat is behoorlijk glibber glad waar we wonen. Een straat verder hebben ze gestrooid met zout dus daar valt op te rijden met auto's en fietsen maar op de stoepen!!!!!!. Nee, daar moet je even niet zijn als mens en dier. We zien al behoorlijk wat mensen voorbij glibberen en omdat ik de riem ook altijd behoorlijk strak heb staan heeft het vrouwtje me op het kleine stukje naar het veld, waar bijna nooit een auto rijdt, los gelaten. Ik moest wel netjes naast haar blijven lopen en samen zijn we ook regelmatig uitgegleden.

Op het veld heb ik mooie bokkesprongen laten zien. En duiken in de sneeuw kan ik nu ook.
Het is een groot feest. Maar wel een kort feestje want het is en blijft koud buiten en overal wordt gewaarschuwd voor bevroren pootjes.

Maar we hebben een ook lekkere grote tuin dus gaan we nu lekker vaak kort in de tuin spelen met een flostouw. Er is geen plekje meer met maagdelijke ongerepte sneeuw rond het huis.

En waar de goot gebleven is is me ook een raadsel. Ik plas nu gewoon ergens op een wit stukje sneeuw en dat dat toevallig het garage pad is kan me eventjes geen bal schelen!

Alleen schijn ik mezelf wel te verraden want we hebben nu ook wat plekjes gele sneeuw.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten