donderdag 21 januari 2021

STRANDWANDELING

Foto: Selfie met vrouwtje.
Jomme met wapperende oren in de wind.
Vrouwtje met zonnebril en dikke jas.
Foto: Zon staat laag en silhouet van Jomme op
het strand met een dik makende schaduw.
Paalhoofden rechts en Vlissingen
in de verte links.

Vandaag net als alle dagen weer met de auto op pad in de morgen. Dit keer reden we het park en de tennisbaan voorbij en kwamen we aan bij het strand. Er stond een behoorlijke wind en mijn oren wapperden alle kanten op maar geen hond die daar op let. Strand.....dat betekent rennen en spelen!
Al snel had ik mijn eerste nieuwe vriend gevonden. Zo'n schapendrijver en hij maar denken dat ik het schaap was. Ik heb hem mee genomen op een rondje door het helmgras van de duinen. Heerlijk.
Nadat vrouwtje me weer bij zich had gefloten (altijd luisteren want daar zit altijd een piepkleine beloning aan vast) zijn we op zoek gegaan naar vriend nummer twee.
Ook die heb ik in flink tempo het strand laten zien en behendig renden we samen het strand over en tussen de paalhoofden.
Minpuntje er moeten altijd wat foto's gemaakt worden en dit keer een selfie. Nou we passen samen helemaal niet op dat kleine telefoonschermpje hoor.
Nu zijn we weer thuis.
Ik lig uitgeteld aan de voeten van het vrouwtje.
Wie weet gaat ze nog een keertje richting richting strand en dat wil ik niet missen.

PS; ze houden me goed in de gaten maar de toevallen zijn tot nu toe uitgebleven. Het wachten is nu tot de KNGF belt met instructies hoe we verder moeten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten