maandag 25 januari 2021

BUURHOND SAARTJE

Foto: Saartje rent achter Jomme aan door de tuin.
Allebei in volle vaart langs de put waar het zwembad komt.

Zo af en toe krijg ik visite. Ze belt nooit netjes aan bij de voordeur maar loopt meteen door naar de schuifpui en kijkt dan met haar guitige koppie naar binnen op zoek naar mij. Als ze me ziet gaat ze rondjes draaien en ik zwiep met mijn staart als een airco op volle toeren.

Vrouwtje is meestal zo lief om de schuifpui open te zetten zodat we als twee gekken achter elkaar door de tuin stuiteren.
Heerlijk, alle energie kunnen we kwijt!

Soms roept vrouwtje me weer binnen na een tijdje en druipt Saartje af naar huis. Of we zien af en toe een van Saartjes baasjes om het hoekje kijken waar hun hond is gebleven. Gelukkig weten ze heus wel waar ze uit hangt. 

Bij haar grote zwarte hondenvriend natuurlijk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten