zaterdag 13 juni 2020

LAATSTE WEEKEND

Foto: samen met de baas over het strand
Foto: Jomme ligt uitgeteld
in de schaduw van de parasol
op een kleed bij de tuintafel.

Vanochtend vroeg uit de veren want we gingen met zijn allen naar het strand en daar moeten we voor 10.00 uur weer vanaf zijn in de zomermaanden.
Hoorde mijn baasjes zeggen dat ALS ik zou slagen dat ze hopen dat ik af en toe nog eens naar het strand mag want de kans is groot dat ik straks niet meer zo dicht bij het strand zal wonen.

????????

Zal allemaal wel ik zou wel gek zijn om hier weg te gaan toch?

Maar ik geloof toch dat er veranderingen aan zitten te komen. Ze hebben me verteld dat ik maandag weer naar de kennel ga. Al mijn oude vriendjes zitten er vast niet meer want ik ben alweer meer dan 6 maanden hier in Zeeland. Die zijn allemaal al aan het werk natuurlijk.
Maar met jonge honden kan ik ook heerlijk spelen hoor en op de kennel had ik het de vorige keer erg naar mijn zin. Zo erg zelfs dat ik het vrouwtje al helemaal vergeten was dus we zullen wel zien wat maandag brengt.

Vanmiddag net als gisteren langs de buizen gelopen. Heel de wijk ligt overhoop want ze zijn met de riolering bezig. Daardoor staat de hele stoep vol grote pilaren waardoor je steeds stoep op stoep af moet. Ik heb het netjes gedaan. Ik heb vrouwtje om alle palen heen geloosd en ze was trots op me.
Op school leren ze me vast nog veel meer mooie dingen in de toekomst.
Ze had ook een filmpje gemaakt maar het lukt haar niet om dat op de blog te krijgen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten