zondag 14 juni 2020

KNUFFEL REGGIE

Foto: De IKEA hond ligt klaar om mee te gaan naar school.
Naam van Jomme zit eraan vast.

De laatste zondag thuis in Vlissingen.

Vrouwtje is spullen aan het klaar leggen die mee gaan naar school. Paspoort, kammen, brief en de rest komt morgenochtend.
Ook knuffel Reggie mag mee. Die is eerst van hun andere hond Jazz geweest en vernoemd naar een gepensioneerde hulphond die bij een oude mevrouw in DutchCare woonde, een verzorgingshuis in Melbourne waar mijn baasjes vroeger woonden.
Ik weet niet hoelang ik mijn knuffel bij me mag houden want mijn vrouwtje heeft nog nooit een hond gezien die zijn knuffel nog had in de kennel. Misschien gaan ze wel allemaal op een hoop en mogen we op zondag allemaal onze eigen knuffel uit de hoop knuffels zoeken!
Wie weet.

Tot nu toe heb ik nog niets door.
Lig nu lekker op de voet van vrouwtje nu ze een van haar laatste blogjes zit te typen.
En volgens mij gaan we vanavond als afscheid nog lekker een keertje naar het strand!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten