zondag 12 april 2020

PASEN

Foto's: 2 portretten van Jomme
met zwarte achtergrond.
Eentje kijkt hij mooi in de lens en de andere geeuwt hij.


Het is Pasen maar we doen er niet aan dit jaar geloof ik. De dagen lijken allemaal een beetje op elkaar sinds de baas vanuit huis werkt met online lessen voor zijn studenten. Vrouwtje is altijd thuis. Die fotografeert een beetje en rommelt veel in de tuin. Als het mooi weer is zijn we altijd buiten en als het kouder is ruimen we binnen pas de boel op!
Als paasontbijt kreeg ik een paar frutsels die van het poached egg af waren gedreven in de pan en dat was het wel. Ik krijg nu wel al lekkere kip-snoepjes en dat gaat goed gelukkig. Het blijft nog steeds proberen wat wel en niet goed gaat.
Vandaag eerst naar het strand geweest en vanmiddag een rondje langs de ringweg. Ik probeer het wel hoor....Of we naar de manege, Intratuin, Tuinhuis of stukje bos mogen. Dat is het leukste en ik weet feilloos de weg te vinden. Bij het bos kreeg vrouwtje medelijden en daar zijn we nog even een rondje in gelopen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten