woensdag 8 april 2020

GOED NIEUWS

Foto: Jomme kijkt naar me vanaf een bospaadje.

Zo we zijn weer terug van onze ochtendwandeling. We gaan met de dag vroeger op pad met dit heerlijke weer tijdens de corona crisis.
Iedere ochtend naar het bos, park of strand. Vrouwtje is heel erg van het Nollebos gaan houden sinds ik hier woon. Normaal kwam ze daar nooit meer sinds ze vertrokken was uit Vlissingen in 1980. Maar nu weet ze ondertussen alle paadjes en waar de bloemetjes staan. Iedere dag word er een foto gemaakt voor haar 366-project en af en toe sta ik er ook op natuurlijk.

Maandag werden we gebeld door de KNGF. Vrouwtje had verwacht dat ik in deze corona tijd meteen medisch afgekeurd zou worden maar toen juf E belde zei ze dat ik terug naar school mag. Omdat het goed gaat met mijn voer en kip, gaan ze het weer proberen.... Misschien dat de stress op school ook een rol speelt met mijn allergie maar dat zien ze wel weer als ik op school terug ben.

Nou dit had echt niemand meer verwacht!

Het hangt natuurlijk van alle quarantaines af wanneer maar ik ga weer naar Uni. Zou kennelvriendin Hannie er nog zijn en al mijn andere maatjes. Ik denk het niet want ik heb wel al een aardige studievertraging net als al mijn baasje zijn studenten!

Vrouwtje heeft gemengde gevoelens want ik ben wel heel lief en opgevoed maar ze gunt me aan iemand die me echt nodig heeft.
Baasje is verdrietig denk ik want hij keek heel zielig toen vrouwtje het goede nieuws vertelde.
En ik? Ik doe net of ik nog van niets weet!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten