zaterdag 14 maart 2020

ONTMOETING MET ANDERE KNGF HOND

Foto's: Jomme en E op het strand.
Totaal uitgeput na een stoeipartij.

Dinsdag had ik een date. Met een collega KNGF hondje uit het midden van het land. Een E-tje.
Ze was ook nog jarig die dag, 1 jaar en ik dus net 2! Het was de tweede keer dat ze op het strand was en ze was dol enthousiast.
Nou dan doe ik gewoon mee en we hebben in de zandstorm wat heen en weer gerent op het badstrand. Ze ging ook de zee in en dat had ik al heel lang niet meer gedaan. Maar ik ben geen spelbreker dus ik er achteraan natuurlijk. Vrouwtje was het er niet mee eens maar 2 dolle honden zijn moeilijk te temmen.

Ik was vreselijk druk! En dat zijn ze niet van me gewend!
Vrouwtje dacht dat ze een hele andere hond mee had.....ze herkende me totaal niet meer.
Ik zat van top tot teen onder het zand en omdat we zo ruw met elkaar speelden werd het geen hele lange date helaas.
Wat een verschil met de 6 maanden oude teckel waar ik eerder die dag mee speelde. Daar was ik heel rustig en lief voor maar nu werd ik constant in mijn oren gebeten dus heb ik het ook maar terug gedaan.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten