maandag 9 maart 2020

DIERENARTS

Foto: Jomme ligt in tenue aan mijn voeten bij de dierenarts.
Foto:
Jomme kijkt naar iedere hond die binnen komt door de deur.
Hij kijkt naar een beagle.
Foto: 5 van de 8 hondjes bij de benen van hun eigenaren in
de wachtkamervloer.

Vandaag op controle bij de dierenarts.
In de wachtkamer zaten op een gegeven moment 8 honden. Het was drukker dan op het speelveldje maar ik mocht met niemand spelen. Het was ook wel een beetje heel veel hond maar het bleek dat vrouwtje een beetje te vroeg was. Wel 20 minuten. Kwestie van verkeerd in je agenda kijken. Beetje dom dus en ik maar netjes af liggen in mijn werkjas!

Nou en dan loopt het spreekuur ook nog altijd uit. Ook dat nog. In plaats van terras-training had ik nu wachtkamer-training.
Ik was lief hoor en heb netjes af gelegen naast de stoel van vrouwtje.
Natuurlijk weer hele gesprekken tussen de vrouwtjes-mensen over mij, over de KNGF en over mijn allergie!

Eindelijk mochten we bij de dierenarts naar binnen. Ik probeerde nog om vrouwtje richting de buitendeur te leiden maar dat is niet gelukt. Ik ga niet graag naar die meneer in zijn witte jas die heel veel wattenstokjes heeft in zijn kast waarmee hij in mijn oren roert. Maar gelukkig mijn oortjes zijn weer schoon. Er huizen geen beestjes meer in.

We zijn meteen naar de winkel gegaan om 4 dikke kipfilets te kopen en die zijn alvast gekookt en in porties van 100 gram verdeeld.
Kom maar op met de kip morgen.
Ik heb er reuze trek in!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten