dinsdag 3 maart 2020

DRUKKE DAG

Foto: Jomme op de dijk. Staat te staren in de verte.

Vanochtend weer vol enthousiasme mijn vrouwtje begroet toen ze fris gedoucht naar beneden kwam. Soms leest ze eerst de krant met een kop koffie en soms gaan we meteen op pad. Maar eerst mag ik altijd de goot in voor een plas en krijg ik mijn bak brokjes.

Vanochtend weer lekker naar het park geweest. Voor het eerst sinds weken geen wind en regen maar zon. De camera mocht dus mee maar de bosanemoontjes sliepen nog dus die hadden hun blaadjes nog dicht. Gelukkig waren er genoeg andere groene takjes en had ik lang de tijd om rond te snuffelen.

Na onze wandeling door naar de dierenarts. We hebben naar mijn elleboog laten kijken. Dat was gelukkig maar een soort lig-plek maar doordat ik er steeds aan lik krijgt het niet de kans te genezen. Spraytje erop en schoonhouden met soda en een kap als ik alleen ben om het likken af te straffen.
Ook mijn oren kregen een inspectie. Ze zagen er mooi schoon uit maar nadat ze een swap hadden genomen bleken er toch een aantal gisten in te wonen. 6 dagen oorzalf en volgende week terug voor controle.
Na de dierenarts even winkelen en meteen door naar het Tuinhuis. Ze waren blij me weer eens te zien. En ze vonden het ook wel leuk dat ik mijn vrouwtje bij me had!

's Middags mocht ik mee naar Westkapelle. Naar een winkel voor een kadootje en daarna door naar het strand. Altijd feest dus je hoort me niet klagen hoor.

KNGF heeft nog voor overleg gebeld met vrouwtje. Ik ben door de kaas en kauwstaafjes hoogst waarschijnlijk allergisch voor rund. De knakworstjes en rundsnoepjes gaan dus niet door!
Ik mag nu verse kip als mijn oor schoon is. Ook lekker denk ik!

Wel zit er waarschijnlijk geen carrière als blindengeleiden hond meer voor me in jammer genoeg.
Als de kip goed gaat zullen ze overleggen of er een ander pad voor me is als toekomst.
Anders blijf ik gewoon hier wonen.

Baasje juicht en vrouwtje blijft nog hoop houden op een hondenbaan.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten