vrijdag 7 februari 2020

STRAND

Foto: Jomme zit op het strand met een opwaaiend oortje.
Foto: Jomme zit netjes met zijn en mijn schaduw.

Het lijkt wel lente zulk lekker weer en omdat ze van het weekend storm hebben voorspeld en je dan op het strand gezandstraald wordt zijn we vandaag geweest.
Als we de auto parkeren zie en hoor ik al waar we zijn. Het is dan moeilijk om rustig aan de riem die metershoge trap op te lopen want ik ben dan zo enthousiast! Maar ik luister dan wel als vrouwtje rustig zegt.
Eenmaal op het strand gaat de riem los en krijg ik het commando vrij. Rennen dus en op zoek naar andere viervoetige vriendjes. Meestal komen we ze onderweg wel tegen en als ik geluk heb hebben ze zin in een wedstrijdje wie het hardst kan rennen!

Gisteren heeft de KNGF nog gebeld. Goed nieuws want ik heb nog steeds schone oortjes!
Van het weekend mogen we 25/75% voer mengen en vanaf maandag 100% lam met kip voer.

En als dat goed gaat krijg ik vanaf vrijdag wat lekkers.....heel veel lekkers.
Ze had het over 100 gram kaas per dag. 100 gram, dat is hartstikke veel en ik verheug me er nu al op.
Samen met de baas voetbal kijken en ieder een eigen portie kaas.
Vrouwtje mag vrijdag wel even naar de markt voor een extra stuk kaas!

Vandaag weer op de weegschaal bij de dierenarts: 26.50 kg.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten