dinsdag 11 februari 2020

STORM

Foto: De molen in Vlissingen met overslaande golven,
En een meneer die hier een foto van maakt.

De afgelopen dagen hebben we storm hier aan de kust. De wind giert rond het huis en ik heb hierdoor vaak geen zin om in die stomme goot te plassen. De wind maakt enge geluiden maar het gekke is dat ik er in het park totaal geen last van heb. Daar kijkt het vrouwtje wel angstig om haar heen. Klaar om weg te springen als er een tak af zou waaien van een boom. Of erger nog, een hele boom neer zou vallen.
Toen ik mijn blaas leegde was het maar goed dat ik schuin in de wind was gaan staan. De straal kwam een halve meter verderop neer. Had ik niet zo gestaan dan had me een hele zoute wasbeurt te wachten gestaan!
Gisteren mee naar de Oranjedijk. Daar staat een molen op de dijk en het water gutste over de muur heen. Ik mocht lekker los rond rennen en iedere keer als er een golf op de stenen kletterde zorgde ik dat ik er doorheen kon banjeren. Heerlijk natte poten. Dus toch een zoute likbeurt thuis!

Alle andere fotografen op de dijk waar ik gedag tegen ben wezen zeggen vonden me een lieverd!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten