zaterdag 21 december 2019

IK BEN BRAAF

Foto; Jomme kijkt achterom
op het strand

Ik ben nog steeds superlief vinden ze hier thuis.

Vrouwtje kan wel eens mopperen als ze geen zin heeft om uit te gaan maar we zijn toch iedere dag de hort op. Baasje heeft nu vakantie en die mocht ook een wandeling voor zijn rekening nemen vond ze. Ik mijn pak aan en hij zijn winterjas. Beetje vreemd want het vrouwtje bleef binnen staan kijken terwijl ik achterom bleef kijken waar ze toch bleef.
Ze had zich net met een boek op de bank geinstaleerd toen we na 2 minuten alweer terug waren. Die wil niet mee zei de baas! Nou dat vond het vrouwtje maar flauwekul en ze is een eind met ons mee gelopen om instructies aan de baas te geven.
Toen ik even niet oplette was ze opeens verdwenen! Maar ik deed het goed zei de baas. Ik loodste hem naar alle stoepen en plassen ontweek ik goed zodat mijn pootjes niet nat werden en zijn schoenen wel!

's Middags mocht ik bij de baas blijven want er moesten kerstboodschappen gedaan worden. ''Wees maar blij dat je niet mee was zei ze tegen mij''. Ze was 5 verschillende supermarkten in geweest en het was heel druk daar!

Vandaag weer naar het strand geweest en restaurant-training gehad. Ik heb geluisterd, lief op de grond onder de tafel gelegen en op het strand gerend.

Super zondag dus!!!!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten