vrijdag 7 juni 2019

PRIJS

Vrouwtje heeft een prijs gewonnen met een win actie van de KNGF.
Die hadden een prijsvraag uitgeschreven via facebook wie de beste tips konden geven aan nieuwe PPZ gezinnen.
Nou is ze heus niet de beste trainster, die mij tot een super opgevoede hond, met een uitblinkende toekomst heeft opgeleid hoor, maar ik denk dat ze, doordat ze in het begin zo onzeker was en bang alles fout te doen, tot deze tip kwam:

Mijn tip: probeer niet te stressen als jou pup niet meteen alles perfect doet maar geniet van alle leermomentjes. En geniet volop want voor je het weet gaan ze naar school.

En nu heeft ze dus 2 bioscoopkaartjes voor de film, A dog's journey gewonnen. (Bailey, bailey, bailey bij de eerste film zat ze al te snikken)

In Hilversum!!!!

Das nogal een eindje hier vandaan.
Maar toevallig is het precies de dag dat ik op zomerkamp ga.
En qua tijd past het ook goed.
Dus ik denk dat mijn vrouwtje lekker een potje gaat zitten janken bij een emotionele hondenfilm, nadat ze al honderd (honden)brokken in haar keel heeft na mijn afscheid.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten