zaterdag 11 mei 2019

STRAND

Foto: Ondergaande 4 foto's van Jomme 
die speelt met zijn handdoek in het gras. 
Zo vegen we hem weer schoon tot een zwarte hond



Foto: Jomme rent over het strand 
in het spoor van een tractor
Het strandseizoen is begonnen en ik mag overdag niet meer het strand op.
Jammer hoor, want dit vind ik wel het allerleukste uitje wat er is.

Maar vanaf 19.00 uur ben ik wel weer welkom op het strand.
Ik kan daar lekker rennen, met mijn neus door het zand rollen.
Of met mijn hele lijf!
Vaak is er wel een andere hond die met me wil spelen, dus allemaal superleuk!
Daarna ga ik lekker vol zand de auto in en thuis word ik schoongeveegd met een handdoek.
We hebben ook geravot met de handdoek en ik mocht er zelfs rondjes mee rennen door de tuin.
Het fijne is dat ik nu kan apporteren.
Zegt het vrouwtje ''pak en daarna geef'' dan breng ik de handdoek naar haar toe.
Dat kan ik nu ook met doekjes, handschoenen, sleutels enz.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten