zondag 5 mei 2019

DODENHERDENKING

Foto: Jomme drukt zijn neus 
bijna in de camera terwijl hij netjes staat 
te wachten tot de dodenherdenking begint
Foto: Jomme ligt netjes 
tussen onze voeten te wachten
Foto: mensen met paraplu's staan te wachten.

Rond 7.30 uur mocht ik nog een keertje mee in de auto. Lekker ergens rennen dacht ik nog, maar dat was niet de bedoeling.
Ik mocht mee naar de begraafplaats waar de jaarlijkse 4 mei dodenherdenking was.
We waren er een beetje vroeg dus moesten nog 20 minuten stil staan voordat het 20.00 uur was.
Ik deed het heel goed en was stil terwijl een peuter verderop gilde en jammerde dat ie naar huis wilde.
Daarna begonnen de toespraken en legden mensen bloemen bij het monument. Daarna mocht ik eindelijk een stukje wandelen maar dat ging in een wel heel traag tempo langs allemaal grafstenen.
Ik kreeg een complimentje dat ik lief ben geweest.
Ik heb dus laten zien dat ik het kan maar morgen liever weer een gewone wandeling hoor.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten