woensdag 8 mei 2019

DATE

Foto: Jomme en Binti tussen het fluitenkruid.
Gisteren een date met Binti gehad. Wauw wat was hij al groot geworden.

Ik had heel erg de drang om te laten zien dat ik de baas was terwijl ik normaal zelf erg onderdanig ben. Ik heb hem in de nek gebeten en butste gewoon tegen hem aan als hij niet uit de weg was.
Maar ik vond hem wel nog steeds erg lief.
Er waren trouwens erg veel honden in dat Ritthems bos. Het leek wel zondagmiddag. Iedereen wilde even een frisse neus halen.
Ze hadden er ook lekkere zwarte sloten.
De vrouwtjes hielden ons goed in de gaten dat we daar geen duik in namen.
Ik had het best leuk gevonden als je zwart bent zien ze dat toch niet.
Maar ik denk dat Binti ons wel verraden had....die is zo lekker blond!
Baasje vond dat ik stonk toen hij uit zijn werk kwam. Denk dat mijn pootjes toch een beetje zwart waren.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten