maandag 13 mei 2019

BUDDY DE FILM

Jomme ligt echt naar 
de film Buddy te kijken op TV

Vanavond was de documentaire Buddy op TV .
Mijn baasjes zaten op de bank te kijken en ik lekker op het kleed met mijn kop richting TV .
Toen ze allemaal bekende commando's riepen keek ik mijn vrouwtje aan om te kijken of het uit haar mond kwam. Nee dus een beetje in verwarring gebracht was ik wel. En toen ik ook nog mijn bekende KNGF fluitje hoorde was ik een beetje in de war. Kop omhoog, oortjes de lucht in.

Na een kwartiertje ben ik er toch maar bij gaan liggen.
Mijn baasjes zeiden dat dit mijn voorland was.
Nou de meeste dingen spraken me wel aan. Bij heel veel nieuwe baasjes mag je dus lekker op de bank liggen en in bed slapen.
Ben benieuwd wat ik later ga worden als ik groot ben want er zijn heel veel carrières voor slimmeriken zoals wij.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten