dinsdag 30 april 2019

UITPUFFEN TUSSEN DE MADELIEFJES

Foto: Jomme ligt uit te puffen met tong uit zijn bek 
tussen de madeliefjes.

Het gras in het park is helemaal wit.
Witte madeliefjes en witte pluizenbollen.
Eigenlijk interesseert met dat niet echt want ik ben meer geïnteresseerd in met andere honden spelen of gewoon lekker snuffelen maar ik moet vrouwtje ook tevreden houden dus ga ik wel even liggen voor een foto.
Het is meivakantie en de baas is ook thuis. Zelfs de kat heeft vakantie. De buurtjes waar hij altijd wat lekkers gaat halen zijn namelijk weg. Dus nu is hij vaker thuis om mee te spelen. Met grote bokkensprongen spring ik om hem heen. Hij is nog steeds niet enthousiast te krijgen om mee te spelen. Hij zal me pas missen als ik straks naar school ben en dan zal hij wel spijt hebben want dan is het te laat.
Ik moet trouwens tegenwoordig verplicht de mand in en blijven als meneer de kat thuis komt. Dan krijgt hij de kans om zonder liefdesaanvallen van mij zijn entree te doen vind vrouwtje.

Verder ben ik nog steeds lief.
Ik lig aan de baasjes hun voeten als ze de krant lezen. Speel met mijn eigen speeltjes die ik uit mijn mand trek en wandel iedere dag mee waar ze ook naar toe gaan. De ene keer is leuker dan de andere keer natuurlijk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten