dinsdag 2 april 2019

DRIE NIEUWE VRIENDEN

Foto gemaakt door baasje P. van Karijn.
Jomme komt uit het water aanstormen. Alle poten in de lucht.
Foto: 4 KNGF hondjes op het strand.
Dichtbij de benen van hun vrouwtjes


Vanochtend moest ik wel heel lang wachten op mijn wandeling. Naar de goot mag ik altijd wel maar meestal gaan we dan toch ook wel vlot samen de hort op.
Maar nee. Pas om 10.00 uur gingen we op pad. Wel met de auto dus dat was wel weer een leuke verrassing.

Om 10.30 had vrouwtje met een paar andere PPG's afgesproken. Karijn stond al te wachten op de parkeerplaats. Nog nooit ontmoet maar wat een welopgevoede teef was dat . Luisterde goed naar haar commando's en rook zeer lekker. (ze was pas loops geweest).
Al snel daarna kwamen ook Dunya en Taime (een moederhond) aan.
Op naar het strand dus.
Daar haakte ook mevrouw J aan. Dat is weer het vrouwtje van Fedde. (dek reu). Maar Fedde mocht niet mee helaas.
We hebben trouwens heerlijk gerend en geravot. Onze tongen hingen een heel eind uit onze bekken.
Vrouwtje had natuurlijk weer eens moeite me te onderscheiden van Dunya want die was net zo zwart als ik ben.
Maar ik vond juist dat de baasjes en vrouwtjes zo op elkaar leken. Ze hadden allemaal een jas met wat lekkers voor ons in de zakken. En allemaal hetzelfde fluitje!

Omdat het Karijn haar eerste verjaardag is vandaag kregen we allemaal een lekker stuk verjaardagskoek en de baasjes werden getrakteerd op koffie met taart.
Terug zijn we netjes aan de riem onder aan de duinen naar de parkeerplaats gelopen.
Dat hebben we allemaal keurig gedaan. Juf P zou trots op ons zijn als ze ons gezien had.

Het baasje van Karijn had een mooie camera bij zich en hij heeft heel veel foto's gemaakt. Die krijgen we vast binnenkort te zien!

Hier nog wat foto's van baasje P van Karijn. Vrouwtje mocht ze gebruiken voor op mijn blog.
Mooi he! Zijn tekst staat erbij.




Foto: vier honden netjes aan de riem 
weer naar beneden op de strandtrap.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten