woensdag 3 april 2019

BINTI

Foto: Pup Binti zit netjes aan de voeten bij zijn vrouwtje.
Kijkt vol verwachting uit naar zijn brokje.
Foto: Jomme en Binti aan het spelen in het gras.


Weer een leuke date achter de rug met Binti.
Hij groeit als kool en iedere keer als we elkaar zien is hij groter gegroeid. Gelukkig ben ik nog steeds de grootste hoor.
Hij is wel heel lief en komt al goed bij zijn vrouwtje terug als ze roept. Zelf ben ik ook best lief als vrouwtje me roept met haar zwarte fluit. Fuut fuut. Fuut fuut. Fuut fuuuuuut.
Als ik dan kom is er altijd wat lekkers te halen. Alleen Binti heeft de zelfde fluit. Verwarrend allemaal hoor!
Nu lig ik lekker uit te rusten in mijn mand.
Ik stink een beetje naar nat gras en modder. Maar dat droogt wel weer op en straks ruik ik weer naar hond.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten