maandag 1 april 2019

BLOEMENKRANS

Foto: Jomme ligt in het gras met een kapotte bloemenkrans 
op zijn paarse dekje
Foto: Jomme met een madeliefjes krans op zijn kop.
Foto: Jomme in het gras met een 
krans op zijn kop.

Het moet niet gekker worden hier in Vlissingen.

Omdat het heerlijk weer is bloeien er volop madeliefjes. Vrouwtje ging er zomaar tussen zitten en begon er een ketting van te rijgen.
Prima natuurlijk maar toen ie af was moest ik er aan geloven. Eerst werd ie tussen mijn oren op mijn hoofd gezet en later als een halsband rond mijn nek. Het was dat vrouwtje zei dat ik eraf moest blijven want anders had ik hem er meteen weer afgetrokken met mijn poten.

Gelukkig was het alleen maar voor een foto want als vent wil je natuurlijk niet gezien worden met een bloemenkrans op je kop of om je nek. De krans was na de foto's er dus snel weer af.

De Flower power tijd is allang voorbij toch?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten