zondag 10 maart 2019

STORM

Foto: Jomme komt aan lopen
 over het bruggetje in het park

Gisteren na mijn speeldate 's middags ook nog met de auto op pad geweest.
Altijd goed; park, bos of strand.
Heel af en toe de stad maar dan heb ik mijn paarse jas aan en nu niet.
Het werd strand maar dat viel een beetje tegen. Het stormde zo hard dat we de trap naar boven bijna niet opkwamen door een zandstorm.
Het zand striemde langs mijn kop en met moeite kwamen we de overgang over.
Het water was erg hoog dus maar weinig zand maar ik heb toch even lekker kunnen rennen. Er waren helaas geen andere honden om mee te spelen en toen heeft het vrouwtje nog een pitstop in het park gemaakt.
Heb ik toch nog even kunnen rennen met een andere hond!

Het stormt trouwens nog steeds maar met mijn ochtendwandeling door de wijk heb je daar veel minder last van.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten