zaterdag 9 maart 2019

SPEEL DATE

Foto: Jomme staat samen met Binti de borders te inspecteren


Vandaag stond er iets heel leuks op de agenda volgens vrouwtje.
Het was geen wandeling want die hebben we als gewoonlijk samen door de wijk gemaakt maar toen we weer thuis kwamen reed er een auto de oprit op.

Eerst moest ik even binnen blijven en hoorde het vrouwtje kirren wat lief, wat klein, wat snoezig!
En toen mocht ik ook naar buiten.
Tante A stond op de stoep, superleuk natuurlijk maar wat ze in haar armen had was nog veel leuker.

Binti mocht met me komen spelen en wat is hij nog klein.
Ik denk niet dat ik ooit ook zo klein ben geweest hoor! Zo klein. Hij is vandaag precies 8 weken oud!

We hebben gespeeld. Ik was heel lief voor deze baby. Ik heb me helemaal overgegeven en ben op mijn rug gaan liggen. Dan kon mijn nieuwe vriend overal bij al dacht hij soms dat ik een grote tepel had hangen onderaan mijn buik. Maar dat weet hij natuurlijk nog niet. Hij moet nog heel veel leren en daar ga ik hem de volgende keer bij helpen. Net als Bram mij ooit heeft geholpen. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten