zaterdag 16 maart 2019

OEFENEN IN MIDDELBURG

Foto: Jomme ligt bij 2 jongens van het KNGF 
die donateurs proberen te winnen
Foto: Jomme staat netjes met op de achtergrond het stadhuis.

Op 11 april heb ik mijn eindloopje.

Dat komt al aardig dichtbij dus vrouwtje gaat wat meer de stad met me in.
Vandaag dus naar Middelburg geweest. Dat is een stukje drukker dan Vlissingen maar nog steeds geen wereldstad met trams, pleinen vol duiven, politie te paard natuurlijk!

In Middelburg heb ik ook mijn eindloopje dus wel fijn om daar weer eens te oefenen.

Vrouwtje zag 2 jongens met witte jassen en paarse logo's. Daar stonden precies dezelfde letters op als op mijn jas. KNGF. Dus die horen vast bij mijn grote familie. Ze waren donateurs aan het werven om nog meer hondjes op te leiden. We zijn even een praatje gaan maken en toen ze er op de terugweg nog stonden hebben we gevraagd of ik met ze op de foto mocht voor op mijn blog. Ben er maar lekker bij gaan liggen.

Ze hadden weer geen aandacht voor mij natuurlijk. Ik krijg helaas steeds minder aaien van mensen. Ze lezen steeds beter mijn jas en zien dat ik in opleiding ben of ik groei steeds groter en ben niet meer zo schattig als vroeger. Ik denk het eerste!

Het oefenen in de stad ging goed. Ik heb heel veel honden gezien en ben ze netjes voorbij gelopen. De duiven vlogen weg toen ze me zagen dus dat ging ook goed. En ik heb aan niemand zijn broek gesnuffeld. Ook dat was weer een voertje waard.

Trappen lopen moet nog een beetje bijgeschaafd worden maar we gaan echt de goede kant op hoor!
Baasje kwam ons weer ophalen met de auto en nu lig ik lekker op mijn kleed te pitten. Best vermoeiend al die indrukken.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten