woensdag 20 maart 2019

DRUKKE DAG



Foto: Jomme staat in het bos op een heuvel.


Fot: Jomme haalt een aai bij Oma
Foto: Jomme op visite bij Oma
Foto: Samen met vrouwtje bij de rode bankjes
Foto: Jomme samen met Jaike
Vandaag kwam vrouwtje al vroeg naar beneden. In plaats van eerst naar de goot en daarna koffie voordat we aan onze ochtendwandeling beginnen gingen we al meteen wandelen.
Ze was alleen vergeten me eten te geven, dat was een beetje vreemd want dat vergeet ze nooit.
Na de wandeling mocht ik mee in de auto maar die rit duurde behoorlijk lang.
Na ruim twee uur stopte ze eindelijk en waren we in een bos in Soest. Heel leuk hoor, allemaal nieuwe geurtjes en ik mocht lekker los rennen.
Alleen als ik me lief kwam melden kreeg ik niets. Beetje flauw was ze vandaag.

Daarna weer de auto in. In Soest zelf mocht ik mee naar haar Oma. Die heb ik al vaker gezien. Ze is al bijna 107 jaar oud....das al heel oud toch.
Ik was zo blij haar te zien dat ik haar gewassen heb met kusjes. Oma was ook blij mij te zien. Ze is een echte dierenliefhebster hoor.

Na de lunch weer op pad. Naar de dierenkliniek in Utrecht.
Ik had mijn medische keuring maar weet je wat nog veel leuker was? Er waren heel veel broers en zussen aanwezig. We waren allemaal zwart en hadden allemaal dezelfde riem en halsband. We leken op elkaar maar waren toch weer allemaal uniek.
Eentje heeft mijn hart gestolen. Jaike heet ze en ik vond haar heel erg lief!
We hebben elkaars bek lekker gelikt en ik kon geen genoeg van haar krijgen.

In de kliniek hebben ze bloed geprikt. Een orthopeed heeft hard aan al mijn ledematen getrokken. Een oogarts heeft mijn ogen gecontroleerd, deze waren prima. En ze hebben me door de X-ray gehaald.
Een uitgebreide check dus en tot nu toe was alles OK.
De vrouwtjes en baasjes hebben ons proberen in toom te houden en hebben een beetje bij gekletst.
Aan het einde van de middag lag er een deken van zwarte haren en een spoor van opgeruimd loopsheidsbloed in de rode bankjes ruimte. Lang leve de stofzuiger.

Eindelijk waren we als een na laatste klaar en kreeg ik eindelijk om 15.30 uur mijn ontbijt en gingen we weer de auto in.
Weer 2 uur terug rijden met een stop bij het stembureau in Vlissingen. Het is verkiezingsdag dus dat moest ook gebeuren! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten