zondag 27 januari 2019

TEXEL

Foto: met baasje op het strand.


We zijn een paar keer naar het strand geweest. Het was flink koud, maar ik ren me altijd wel lekker warm. Ik heb een nieuwe vriend gevonden daar; Gijs, een bruine labrador.
Ik ben hem beide keren tegen gekomen op het strand en dat was natuurlijk wel heel toevallig.
Het was alleen wel een nekbijter hoor maar we hebben samen wel veel lol gehad ondanks dat hij me voortdurend te pakken had.

Verder moest ik weer mee koffie drinken, dorpjes in en iedere avond een culinair diner uitzitten. Ik natuurlijk niet. Voor mij mijn dagelijkse bak brokken maar mijn baasjes kregen wat lekkers voorgeschoteld.
Ik vind dat ik nu wel genoeg terrastraining heb gehad. Als we thuiszijn gaat vrouwtje weer met andere puntjes op de i verder in mijn trainingsschema.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten