zondag 27 januari 2019

ECOMARIS

Foto: Jomme voor de vitrine 
met opgezette dieren
Foto: Jomme bij een beeld van een zeehond

Gisteren hebben ze gemaild met Ecomaris of ik mee naar binnen mag. Normaal mogen viervoeters er niet in maar als ik mijn jas aanhad mocht ik mee naar binnen.

Dus daar ben ik geweest. Allemaal zeer interessant. Vooral die honden die heel goed konden zwemmen. Zeehonden heten ze.
Ze waren razendsnel en af en toe zagen ze me staan en hielden ze me goed in de gaten.
Binnen was er ook eentje. Daar kon ik zo aan ruiken. Maar hij rook een beetje doods, terwijl hij er toch heel levend uitzag.
Maar veel leven zat er dus niet meer in.
Opgezet noemen ze dan dus.

Verder ook nog 2 bruinvissen, Sas van genten en eenden gezien en heel veel zeehondjes die ziek waren. Ze hadden allemaal een longworm stond er op hun informatiebordjes.

Binnen was het heel leuk voor kinderen. Die kunnen nog een boel leren in dit museum.

Foto: De hond die van zwemmen houd; Zeehond
Vrouwtje had haar camera natuurlijk weer mee!
Zeehond kijkt vanuit het water lief in de lens.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten