woensdag 16 januari 2019

10 MAANDEN BEZOEK

Foto: Jomme ligt samen met Ozzy 
op het kleed uit te rusten van de dag.


Gisteren heb ik me goed gedragen.
Heb het twaalf maanden bezoek positief doorstaan.
Heb maar 1 blaf gegeven toen mijn juf aankwam en ben niet tegen haar opgesprongen.
Daarna probeerde ze me te verleiden om een boterham van tafel te pikken maar daar had ik geen interesse in. Toen wilde ze ook nog dat ik op de bank sprong. Nou dat mag hier thuis niet hoor!

Ze hebben een hele lange lijst ingevuld met al mijn gedragingen in en rond het huis. Dat gaat later naar mijn trainer als ik naar school mag geloof ik.

En ze hebben besloten dat ik weer ander voer krijg want ik heb nog steeds af en toe hele dunne poep.

Toen naar het park. Juf F had smeerkaas mee en dat vind ik superlekker.
Iedere keer als ze me riepen kwam ik dan ook lief terug. Ik heb me van mijn beste kant laten zien hoor. Vrouwtje heeft ook weer wat tips meegekregen hoe ik haar nog liever ga vinden.
En ik heb een nieuw spelletje apporteren geleerd. Daar gaan we ook mee aan de slag.

Daarna ging mijn juf haar hond halen. Ondertussen werd ik door een andere hond de sloot in geduwd en kon ik maar met moeite zelf de steile wand op komen. Had vrouwtje net gezegd dat ik niet meer de sloot ik ga. Maar dit was buiten mijn schuld om.

Nog een rondje met de Beagle door het park en weg was ze weer.
Ze moet iedere keer wel een eind rijden hoor om me te zien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten