maandag 5 november 2018

VIES PRAATJE

Foto: Jomme draait een drol
Vrouwtje is helemaal geobsedeerd door mijn poep.
Dus bereid je maar voor op een vies verhaal.
Als ik drollen van andere honden tegen kom denk ik wel eens; Wauw, da's een lekkere bolus. Die van mij zijn mijn hele leventje al een beetje aan de dunne kant.
Maar van de week liep het de spuigaten uit. Vrouwtje maakt er zelfs foto's van en stuurt die naar juf F.
Hoop dat ze al gegeten had toen ze die ontving want het was geen gezellig plaatje. Meteen een WhatsApp-je terug en ik heb nu andere ontwormingstabletten opgestuurd gekregen. Ze willen natuurlijk alles uitsluiten. Die pillen waren trouwens heerlijk. Over 10 dagen mag ik ze weer.
Het gaat ietsje beter maar nog steeds niet stevig genoeg.
We gaan zien wat de toekomst brengt.

Ps, ik sta wel eens charmanter op foto's hoor.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten