maandag 5 november 2018

STRAND

Foto: Jomme poseert voor het paalhoofd 
maar ziet over mijn schouder alweer nieuwe speelmaatjes

Vandaag weer een beetje jarig. Acht maanden ben ik nu. Baasje is ook jarig, al heel wat maandjes meer. Die rekent niet meer in maandjes maar in jaren!

Officieel mag ik nu naar het strand dus dat hebben we uitgebreid gedaan vanmiddag. Het leek wel lente zulk mooi weer dus we hebben allebei genoten van dit uitje.
Er waren heel veel honden met hun baasjes en ik heb met allemaal geprobeerd te spelen. Er zit natuurlijk wel eens een oud besje bij of een valse chihuahua met een hesje waarop staat dat hij of zij een heel gevaarlijk beest is. Dat klopt ook wel een beetje want hij liet van die kleine scherpe tandjes zien en was aan het grommen. Ze wilden dus niet allemaal spelen maar ik heb mijn best gedaan ze allemaal over te halen.
Ik heb dus gespeeld en gerend tot mijn tong op mijn poten hing.
Heerlijk
Hoop dat we morgen weer gaan maar ben bang van niet.

Foto: collage van zittende jommes op het strand


Thuis werd ik met de tuinslang een beetje afgespoeld. Dat was minder leuk maar ik heb het lief toegestaan als ze dat zo graag wil. Het water uit de tuinslang is gelukkig nog niet ijskoud

Goed nieuws voor de overgebleven kip. Ze gaat verhuizen. Ik dacht eerst dat ze oud genoeg was om naar school te gaan om een blindengeleiden kip te worden, net als ik straks, maar dat is niet zo. Ze loopt er hier zo verloren bij sinds haar zusje dood is. Ze wil niet echt met mij of de kat spelen. Ik hoop dat ze het een heel gezellig nieuw huis zal vinden. Ze mag bij 2 andere zijdehoentjes en nog meer andere kippen en beesten gaan wonen. Als het er niet leuk is mag ze van het vrouwtje gewoon weer thuis komen wonen.

Ik hoop dat ze dat mij ook beloofd later als ik moet verhuizen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten