zaterdag 17 november 2018

OGEN DICHT

Foto: Samen met de kat in de bench
Vandaag liep ik zo netjes dat het vrouwtje een spelletje met me gedaan heeft.

Op een stukje park hier naast de snelweg in de wijk ligt een schelpenpad met aan beide kanten gras. Het paadje is verbonden met allerlei houten vlonder-bruggetjes en er staat ook een speeltoestel voor mensenpups.
Ik was al los op het veldje los geweest en we liepen de lange route terug naar huis.
Over het schelpenpad.

Ik liep zo netjes en goed dat het vrouwtje haar ogen dicht deed en ik haar echt mocht leiden. Ze vond het wel een beetje eng hoor want af en toe zag ik haar door haar wimpers gluren.
Zo moet ik straks misschien ook wel mijn nieuwe baasje leiden als ik helemaal klaar ben op school.

Ik heb het vrouwtje een heel eind mogen leiden. Het paadje slingerde maar ik deed het prima. Ze liep zelfs de houten vlonders op maar toen deed ze toch wel haar ogen even open want aan beide kanten van de vlonders ligt een diepe geul.
Ook ben ik netjes op het pad gebleven terwijl het gras toch wel leuker was om op te spelen hoor.

Later in de wandeling vroeg een mevrouw die op haar fiets langs fietste aan wat voor een riem ik liep.
Vrouwtje vertelde over de U lead die ik nu een aantal weken heb. Zelf ben ik er maar lief bij gaan liggen. Die mevrouw heeft een labrador die behoorlijk trekt. Ze had er zelfs iets door gebroken want aan haar stuur hing een kruk en haar been zat in het gips. Nou die hond krijgt dus ook een U lead!
Toen we weer wegliepen kreeg ik een compliment dat ik zo netjes liep.

Wauw wat een complimenten dag vandaag.

Als ik morgen ook zo lief ben hoef ik misschien maandag niet naar het dierenziekenhuis toe.
Ik kan het altijd proberen toch, want ondertussen weet ik wat ze maandag met mijn balletjes van plan zijn en daar kijk ik niet naar uit!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten