zondag 18 november 2018

KOUDE OCHTEND

Vanochtend vroeg lekker naar het park geweest voor mijn wandeling. De baas ging ook mee dus we waren met zijn drietjes.
We waren niet de enige in het park want er waren een heleboel vriendjes om mee te spelen. Allemaal even leuk en vriendelijk zoals het hoort.
Ik begin wel interesse te krijgen voor alle verschillende achterwerken en besnuffel ze uitgebreid. Groot, klein, dik, dun, reu of teefje. Mij maakt het helemaal niks uit. 

Misschien wel mijn laatste kans zegt mijn vrouwtje. Wat bedoelt ze daar nou mee? Bedoelt ze nu dat ze morgen ook mijn neus mee castreren? Nee toch!

Baasje is gelukkig heel meevoelend. Mannen onder elkaar voelen elkaar tenminste aan. 
Gisteren lag ik naast hem bij de bank en hij aaide me over mijn kop terwijl hij mompelde; "Ach lieverd, ik heb maandag met je te doen hoor".

Foto: 
gevallen herfstblaadjes met rijp
Foto:
 Jomme komt aanrennen door 
een paadje tussen het riet 
als hij de fluit hoort.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten