zaterdag 6 oktober 2018

VERLATE DIERENDAG

Foto: collage van Jomme bij zijn post van KNGF.
er zat een zakje zalmbotjes in, een speeltje en een kaart.

Het blijft feest hier deze week.
Donderdag dierendag. Gisteren was ik 7 maanden en dat werd ook kleintjes gevierd en vandaag kreeg ik ook nog post voor dierendag.

Jomme kreeg post!!!!!!
Echt waar.
Familie V te Vlissingen en daar hoor ik ook bij want alles wat in de envelop zat was voor mij.
Een speeltje, wat goed is voor mijn tanden en een mooie kaart van wat zomaar een blond familielid zou kunnen zijn. Want mijn vader Jaako heeft al heel wat pups de wereld ingeschopt.

Ik was vooral blij met mijn speeltje, ik heb er constant mee gespeeld. Het lekkers mag ik vast morgen proeven want dat zakje zit nog dicht. Maar dat komt ook wel op hoor.  Laat dat maar aan een labrador over.

Dank je wel KNGF, ik zal vragen of mijn vrouwtje jullie wil bedanken namens mij!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten