zaterdag 6 oktober 2018

FOTO MODEL SPELEN IS NIETS VOOR MIJ.

Foto: low key foto van Jomme
zwarte achtergrond en kop half verlicht

Mijn vrouwtje fotografeert graag maar sinds ik er ben doet ze het een stuk minder. Af en toe loopt ze rond met een groot zwart ding. Daar ben ik al wel een beetje aan gewend al kom ik steeds veel te dichtbij en probeer de lens te likken. Ja dan ben ik al snel een wazige zwarte vlek.

Van de week was ze in de weer met een zwart kleed in de keuken en dat vond ik allemaal best. Beetje veertjes, en herfstballetjes fotograferen, slaapverwekkend dus ik ben maar aan haar voeten gaan liggen slapen.

Toen ze klaar was versleepte ze haar doek naar de andere kant van de keuken en wilde dat ik eens zou poseren. Nou daar begin ik niet aan hoor. Beetje stil zitten en dan die grote lamp die aan en uit gaat. Ik vond het niets maar ben toch ook wel weer erg nieuwsgierig aangelegd en kwam dus steeds wel even in de keuken kijken.
Ze probeerde me met brokjes te paaien maar die had ik al op voordat ze de camera scherp kon stellen op mijn ogen.
Ze heeft een paar keer de lamp laten flitsen en toen heeft ze het opgegeven. Gelukkig voor haar zat er een bruikbare foto tussen.
Volgende keer ben ik wie weet wat ouder en ga ik wel een keertje voor haar poseren als haar dat blij maakt.

Leven bestaat uit concessies doen toch.

Zij staat iedere dag in de goot mijn poep op te ruimen en dat zal ook wel niet haar hoogtepunt van de dag zijn!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten