dinsdag 9 oktober 2018

KERST?

Foto: Jomme kijkt naar het 
nep kersthert bij de Intratuin

Vandaag moest ik heel lang in mijn kooi zitten. Vrouwtje ging naar de kapper en dat duurde behoorlijk lang!
Maar toen ze weer thuis was was ze heel blij me weer te zien en ik was blij dat ze er weer was.

's Middags hebben we een lekkere wandeling gemaakt. Helemaal naar de Intratuin want we gingen kijken voor een nieuwe warme jas. Niet voor mij want ik heb al een mooie paarse.

Vlak voor Intratuin kwamen we weer bij de volkstuintje waar het Tuinhuis van WVO zorg ook zit en omdat het zulk prachtig weer was zijn we daar even gaan kijken. Ja hoor, ze kende me nog! Ze wisten dat ze me geen aandacht mochten geven. Vrouwtje ging lekker zitten kletsen met de mensen die daar naar de dagbesteding komen en na 10 minuutjes mocht mijn riem los en jas uit. Wat een feest. Ik ben bij iedereen een aai gaan halen. Heb de meneer met de gieter een handje geholpen.

Als ik bij het vrouwtje uit haar gezichtsveld verdween floot ze op haar fluit en rende ik terug naar haar. Wat was ze trots op me.
Daarna nog heerlijk door de tuin rondjes gerend. Iedereen had nieuwe gespreksstof over mij dus dat was ook leuk.

Daarna nog naar de Intratuin. Het leek wel winter daar. Allemaal kerstbomen en nepsneeuw.
Het pluche hert vond ik wel heel interessant. Die had ik vorige week nog in het echt gezien. Hij was een beetje aan het bewegen met zijn mond maar er kwam nog geen geluid uit. Ik denk dat hij volgende maand kerstliedjes zingt. Dan ga ik nog wel eens terug om te luisteren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten