zaterdag 6 oktober 2018

BLOEMEN PLUKRAND

Foto's: Op alle 6 de foto's zit of staat
Jomme voor de bloeiende randen
van de plukvelden.




Op de fiets op zoek naar een leuke plek om te wandelen. Niet altijd even makkelijk want we mogen nergens meer echt loslopen. Zelfs op het strand moet je aan de lijn stond gisteren in de krant. Ik had me juist zo verheugd om volgende maand eens lekker voor het eerst over het strand te kunnen hollen.

Ook vandaag dus geen plek gevonden, dan maar weer een wandeling aan de lijn.

We zijn gestopt bij de plukvelden die er nog mooi bij stonden met hun laatste bloemen in bloei.
Vrouwtje heeft met haar mobieltje wat plaatjes van me gemaakt. Er zaten zoveel mooie tussen dat de keuze moeilijk was. Ze gaat af en toe wel eens met haar camera hier close up foto's van bloemen maken. Maar nu sta ik erop als stoere vent met mijn mooie paarse jas!

Er zit denk ik wel een mooie profielfoto tussen voor op een dating site voor honden. Teefjes zijn gek op bloemen toch!

De tocht in de fietskar was weer eens geen succes. Ik heb de netjes gerepareerde rand weer eens kapot gebeten! Op de terugweg mocht de hoes open en dat vind ik een stuk fijner. Vrouwtje heeft wel de riem heel erg kort gemaakt want ze is als de dood dat ik eruit spring. 

En ik kan haar geen ongelijk geven want als het me zou lukken zou ik dat graag doen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten