maandag 10 september 2018

ZIEKENBOEG

Foto: Jomme en Beau willen uit zelfde drinkbak drinken
 terwijl er twee bakken naast elkaar staan

Mijn baasje heeft de griep. 
Het is gewoon ieder jaar hetzelfde liedje. Als de internationale studenten weer naar school komen hebben bacillen van over de hele wereld vrij spel op de docenten.
 Dus hij rilt, blaft bijna net als ik als hij hoest en hij ligt veel in zijn eigen mand te slapen.
Vrouwtje begint ook al mee te blaffen en haar neus lekt. Dus ik dacht ik zal solidair zijn met het leven in de ziekenboeg. Ik heb namelijk net mijn ochtend maaltje eruit gekotst....
Maar ziek ben ik niet hoor. Het zat er gewoon aan te komen. Ik eet al een paar dagen gras dus dat waren al de voortekenen.

Gisteren kwam Beau op visite. Dat is mijn grote nicht, de hond van vrouwtjes broer. We mochten even in de tuin ravotten. Ik was altijd het kleintje van ons beide maar ik ben nu de grootste. Met mijn lange poten kan ik precies over zijn rug staan. Een raar gezicht dat wel. Maar ik moet toch even laten zien dat ik groter gegroeid ben!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten