woensdag 8 augustus 2018

TERRAS OEFENING OP DOS

Foto: Rug van Jomme 
terwijl hij naar de tennis kijkt.


Deze week krijg ik veel terrastraining denk ik!

Eerst lekker rennen door het Nollebos en daarna een bak water drinken op de tennisbaan waar momenteel het open DOS toernooi draait. Het baasje speelt mee en mag dingetjes regelen en er is iedere avond eten en mijn vrouwtje vind dit een mooi excuus om niet zelf te hoeven koken.

Dus lig ik dagelijks aan het hek, net als een andere mooie witte hond. Maar die is zeer opgevoed en blijft gewoon liggen en kijkt hoe zijn baasje de ballen over het net heen mept.
Ik vind de ballen wel interessant, vooral omdat ik er nooit mee mag spelen. Ze vliegen steeds tegen het hek voor mijn neus als de spelers de bal missen.

Als het vrouwtje eet lig ik netjes onder haar stoel en af en toe krijg ik een complimentje.
Doordat ik mijn jas aan heb heeft alleen niemand aandacht voor mij....hoe hard ik ook kwispel.
Ze hebben vast allemaal die stomme brief op het prikbord gelezen waarin staat dat ik geen aandacht mag!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten