zondag 19 augustus 2018

STOUT

Foto: doorgebeten hesje van KNGF


Vanmiddag mocht ik mee naar een verjaardag. Die werd gevierd aan het Veerse Meer en iedereen stond buiten rond een huisje op wielen.
De caravan stond aan het water en het was druk met surfers, surfplanken die op de kant lagen en andere honden die weer bij mensen hoorden die bij andere caravans zaten. Dit had ik nog nooit gezien. Een heel andere sloot dan die bij ons thuis en al die mensen die lol hadden in het water en heen en weer gleden over het meer.

Vrienden van de jarige kwamen een praatje maken en waren nieuwsgierig naar het wat en waarom van mijn persoontje. Dus we hebben wat reclame gemaakt voor mijn grote baas, het KNGF.
Ze vonden me allemaal heel mooi en lief!

Maar lief was ik niet echt. Ik heb heel vaak tegen het vrouwtje opgesprongen. Ze had me voordat we weg gingen al lekker uitgelaten en ook op het recreatie terrein hebben we nog een wandeling gemaakt. Maar ik bleef springen en dat doe ik normaal nooit!

Toen ik eindelijk ging liggen heb ik in een onbewaakt moment mijn hesje doorgebeten!
Dat had mijn voorganger ook al eens gedaan want mijn jas had al tekenen van een eerdere reparatie. Ik ben dus net zo sterk en stout als de hond die mijn jas vroeger heeft gedragen!

Vrouwtje vond dit natuurlijk niet leuk. Mijn jas mocht uit want die viel nu van mijn nek af. Niet lang daarna zijn we vertrokken want de baasjes hadden honger.

Moesten we ook nog naar een visrestaurant toe!!!!!

Daar heb ik me eindelijk neergevlijd en netjes gewacht tot ze klaar waren.
Thuis heb ik weer een bak hapklare brokken gehad en heeft mijn vrouwtje meteen op haar nieuwe naaimachine mijn jas gerepareerd.

Wel mooi dat dat het eerste is wat ze daarop genaaid heeft.
Nu denkt ze vast iedere keer aan mijn jas en daardoor aan mij als ze de machine gebruikt. Zo kan ze me nooit meer vergeten als ik straks het huis uit ben!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten