zaterdag 18 augustus 2018

PAKKETJE

Foto: nieuwe blauwe slippers

Het huis lijkt wel een onneembare vestiging sinds ze dat geïmproviseerde hek hebben gemaakt op het garage pad.
Ik kan er niet meer in en uit. De kat wel die sluipt gewoon tussen de planten door een klein kiertje.
Ik kijk iedere keer aandachtig hoe hij dat voor elkaar krijgt maar ik geloof niet dat ze het thuis zouden waarderen als ik het zou na-apen. De eerste keer ben ik gewoon tegen het net aangesprongen en het net lag meteen op de grond. Daarna hebben ze de ijzeren paal vervangen en het net rechtstreeks aan de bomen gebonden en nu lukt het niet meer!

Het garage pad is dus afgesloten met een deel van het kippen touw en het pad met een ijzeren rek wat ooit voor klimplanten was bedoelt.

Vandaag stond er een bezorger met een pakketje over het hek te roepen. Die wist waarschijnlijk niet dat mensen dat hekje gewoon weg kunnen draaien!
Ik begroet ze meestal wel even en als grote zwarte vent zou ik best een goede portier kunnen worden hoor.
Vrouwtje was erg blij met haar pakketje. Er zaten namelijk nieuwe slippers in. Precies dezelfde als die ik kapot gebeten had. Ze was zo blij dat ze nog via het internet besteld konden worden. Ze zijn waarschijnlijk zo lelijk dat niemand ze wil en!

Vanochtend lekker in het park wezen lopen en daarna naar vrouwtjes moeder op de flat. Lift in en over de galerij was geen probleem. Op het balkon terwijl er koffie gedronken werd kon ik alle andere honden volgen die over de dijk liepen.

Weer thuis gekomen hadden de baasjes last van en opruim aanval.
Baasje was de grasrandjes aan het trimmen en was bang dat ik mijn snuit erin zou steken dus ik moest naar binnen. Vrouwtje ging net dweilen en dat vind ik nog steeds een heel leuk spelletje.

Niet dus. Ik mocht toekijken vanachter de kamerdeur!

Foto: Jomme kijkt door het glas van de deur toe




Geen opmerkingen:

Een reactie posten