vrijdag 24 augustus 2018

NIEUWE VRIENDIN

Foto: Jomme samen met Kyra in het park

Vandaag vroeg een voor mij onbekend teefje me uit voor een date.
In het park!
Nou dat hoef je me geen twee keer te vragen!

Op naar het park met de auto. Mijn vrouwtje kende haar vrouwtje dus dat was mazzel.
Konden die ook even met elkaar kletsen.

Toen we bij het park kwamen zagen we de KNGF auto van mijn juf F en de auto van Bram.
O jee dat was niet de bedoeling dat we die tegen zouden komen.
Als ik Bram zie ben ik niet te houden en die had les. Juf F is dus ook zijn juf.

En bij een les moet je niet storen want we willen allemaal super ons best doen en goed leren luisteren. We willen natuurlijk allemaal naar school mogen aan het eind van ons jaar bij onze pleegouders.

Al hoopt mijn baasje stiekem wel dat ik afgekeurd word en bij hem mag blijven wonen. Maar mijn vrouwtje wil dat ik slaag en ze doet erg haar best om me op te voeden.

Samen met mijn nieuwe vriendin waren we dus al op weg naar een andere route toen we juf F naar haar auto zagen lopen. Toch maar even gedag zeggen.....
Jee wat was ik blij haar te zien! Ik vergat zowaar dat ik niet tegen haar op mocht springen.

Ik kreeg een paar lekkere aaien en een nieuwe jas omdat die steeds verder kapot gaat.
Nu heb ik er twee....maar ze lijken precies op elkaar dat is wel jammer!

De juf ging weer op pad en wij naar het grote veld en raad eens wie ik daar ook tegen kwam.
Juist Bram.

Mijn arme nieuwe vriendin moest nog even wachten op wat aandacht van mij, want Bram. Ja dat is Bram en ie nog steeds mijn allerliefste grote vriend!

Maar daarna kreeg Kyra al mijn aandacht. We hebben gerend, en nog meer gerend, bij een bankje gelegen, en aangelijnd gelopen.
Wat een gezellige middag heb ik gehad.

We zijn zelfs nog naar een tuinwinkel geweest om koffie met wat lekkers te drinken. Nou ja wij mochten uit een bak water drinken waar alle honden uit Vlissingen al uit geslobberd hadden en de dames gingen lekker aan de koffie.

Vrouwtje had mijn nieuwe jas aangedaan maar die rook naar een andere hond. Ik denk een blonde want er zaten witte kriebelharen in. En de jas was ook nog niet goed op maat gemaakt dus ik vond het maar niets.

Vrouwtje hield me wel goed in de gaten want ik kreeg de kans niet om deze ook even door te bijten helaas!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten