dinsdag 19 juni 2018

STAD

In de tuin bench knauwend op een flesje gevuld met rijst.


Vandaag een bezoekje aan de stad gehad.
Eerst mijn moeder opgehaald zodat we even de lift en galerij op 6 hoog konden oefenen...
Ik wist dat de hond van mijn zusje daar ook logeerde en was er niet gerust op dat er door alle opwinding op het tapijt geplast zou worden dus eerst de stad in en dan pas koffie.

Je vond het allemaal maar nieuw maar je stapt overal op af.
Wel veel moeilijker als er iemand bij is om alle aandacht op het trainen te houden je bent sneller afgeleid. Het tempo lag natuurlijk ook een stuk lager.

Over de sluisjes gelopen, bruggetje, over rare ondergronden, langs een railing, terrasjes, mensen....eigenlijk gaat het best goed!

We zijn de Hema, Wibra en speelgoedwinkel in geweest. Ik doe het kaartje van de KNGF maar om mijn nek en zeg meestal even bij de klantenservice dat ik binnen kom. Soms zegt een winkelbediende dat honden niet toegestaan zijn maar als ik dan mijn kaartje laat zien is het prima.

Na ons rondje terug naar de flat, lift weer in en tijd voor koffie.
gelukkig geen ongelukjes gehad!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten