zondag 17 juni 2018

VADERDAG

Net een mailtje aan de baasjes van Jomme zijn vader gestuurd.....

Aan papa Jaako,


Hoop dat je een hele fijne Vaderdag hebt gehad.....hoop niet dat alle kids langs zijn geweest want dan hadden je baasjes wel een hele hoop honden op bezoek.
Het gaat goed met mij. Ik groei als kool zegt iedereen en de juf van de KNGF vind me een leergierige en rustige pup.
Ik begin te snappen dat ik in de goot moet plassen en dat ik een beetje moet trekken aan de riem....
ik ben nergens bang voor en stap overal op af, misschien heb ik dat wel van mijn vader!
Ze hebben hier een kat die me af en toe een beetje zat is als ik wil spelen en 2 kippen die ik af en toe in de staart hap.....dat mag niet van mijn baasjes en ze proberen het me af te leren. Ik heb trouwens wel heel veel regeltjes hoor zoals niet bijten, niet op de bank springen en niet de kussens van de stoelen trekken!
Ze zijn best streng hier maar ik denk dat ze dat doen omdat ze hopen dat ik een slimme hond ga worden om tweevoeters te gaan helpen.....

Dag pap,
poot van Jomme

Foto: Jomme rent door de tuin met speeltje in zijn bek


Geen opmerkingen:

Een reactie posten