maandag 21 mei 2018

GROTE BOODSCHAP.....

Foto: Jomme kijkt over de rand van zijn mand

Lopen vanaf huis gaat nog steeds niet van harte. Heel af en toe loopt Jomme mee maar stopt dan vaak weer als we net de hoek om zijn. Wat zou het toch zijn dat hij dit niet leuk vind. Ook als hij geslapen heeft in de bench en ik sta klaar met de riem om naar de goot te lopen blijft hij lekker liggen als of ie wil zeggen:"daar heb ik dus echt HELEMAAL geen zin in"......
Als ik de riem niet heb en hem zijn gang laat gaan sta ik de vloer weer eens te dweilen.....dus hup mee naar de goot.
Vandaag ging het vrij goed. Weinig ongelukjes maar de dag is nog niet om en het is mooi weer en misschien wat ongeziene ongelukjes buiten in de tuin!!!!

Wel een heel groot ongelukje gehad vandaag.
Je mocht mee naar de Intratuin en liep prima van de auto naar de ingang. Draaideur ook geen probleem. In de winkel dit keer niet in het winkelwagentje maar als een grote pup op vier poten langs alle kleurrijke en geurende planten. De buxusplanten ruiken wel erg lekker naar kattenpis!
Bij de buitenplanten ging hij opeens zitten poepen.....gelukkig wat achteraf zonder dat iemand het zag....maar natuurlijk een reuze hoop!!!!! Snel in een zakje gestopt en in mijn buidelzakje gepropt....in de hoop dat het zakje niet zou klappen....Yak.....
Gelukkig kwamen we even verder een vuilnisbak tegen waar ik van het vieze zakje super drollen verlost werd.
Verder geen ongelukjes in de winkel!

Van de week ook weer naar het park geweest, je hebt gespeeld met honden, kinderen en jong volwassenen. Je liep goed los en ook goed aan de lijn. Soms ben ik best trots op je...vooral als je mee wil lopen.
Eten gaat ook goed. Je blijft nu netjes zitten tot ik vrij zeg en ik hoef het bakje niet meer op en neer te bewegen.

Vanmiddag in de tuin gespeeld. Eerst bijten maar later was je erg lief, kwam bij me liggen en liet je aaien zonder dat je mijn handen in de houtgreep wilde houden met je vlijmscherpe tandjes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten