dinsdag 22 mei 2018

BIJTERTJE

Oei wat kan Jomme happen en bijten.
Handen, voeten, broekspijpen, truien, jassen …..het maakt hem allemaal niet uit. Negeren zegt de handleiding. Nou dat is bijna onmogelijk als je lichaam vol gaatjes zit en het bloed langs je armen en benen naar beneden loopt en het bovendien verdomd veel pijn doet.
Met spelen kan ik het gedrag indenken maar het vervelende is dat hij het ook met wandelen doet. Vooral op het eerste stukje is bijten favoriet. Hij vind het nou eenmaal niet leuk om op pad te gaan en laat volgens mij dit ook via dit bedrag weten!
In mijn broeken zitten de nodige kleine scheurtjes, mijn badjas een grote.....als je het bijten afgeleerd heb gaan we maar weer eens wat nieuwe kleding kopen.

Wat ik wel gekocht heb net op het internet is een karretje voor achter de fiets. Kunnen we weer wat kanten op met Jomme in plaats van altijd met de auto. Kunnen we ook wat verder de wandeling beginnen en slaan we hopelijk het bijterige begin van de wandeling over!

Dit is dus mijn verjaardagscadeautje Jomme!!!!!
Dus hoop dat jij er ook blij mee bent!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten