woensdag 25 april 2018

NAAM.....

Foto: Jomme zit met een wit buikje 
voor de bank lief te wezen.
Jomme....af en toe moeten we nog wat wennen aan deze Friese naam. Na een buurmeisje genaamd Jonna en een neefje Jonne is een vergissing snel gemaakt.
Ik moet soms even nadenken voordat de naam over mijn tong rolt.....
Jomme, Jonne, Jonna, Johma....maar nu hebben we een ezelsbruggetje gevonden:

Domme Jomme

Hoop dat we wel slim genoeg zijn om een je een goede opvoeding te geven.

Je begint steeds meer te spelen, buiten plassen zit nog niet helemaal in je systeem. Ik sta wat te staan daar in de goot samen met een piepende pup. Af en toe krijg ik als dank een plasje, poepen heb je al wel 2 keer in de goot gedaan vandaag. Verder plas je lekker in huis, drinken en meteen plassen. Krijg de kans niet om de riem te pakken. Heb het opgeschreven en in anderhalf uur heb je 6 keer geplast. Toch maar even met het KNGF gebeld want op het stickje wat ik in de plas had gedoopt zaten wat leukocyten. (nog even aankijken, water aanbieden verminderen en leuco's zaten ook op de vloer dus we zien het nog even aan). Staat wel een Koningsdag en weekend voor de deur maar we blijven dus nog even met dweil in de weer!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten