woensdag 25 april 2018

DAG 2

De eerste nacht zit erop....
Het is net alsof we een baby in huis hebben met het verschil dat deze baby ook van zijn plek afkomt....

Vannacht op de oude kussens van de lounge set naast de bench geslapen. Als hij even piepte kon ik hem met mijn stem gerust stellen en sliepen we weer verder.
Jomme kan lekker piepen maar plassen in de goot???? Dat doet hij liever in de keuken en vrij vaak ook. Als hij wakker word en ik pak de riem dan ben ik al te laat lijkt het. Maar we staan vaak samen voor het huis. Een stoep hebben we hier niet echt maar voor de oprit is er iets wat op een goot lijkt. Is het normaal om daar ieder half uur te staan????? Dan loop ik wat heen en weer, Jomme kijkt me heel lief aan en wil zo dicht mogelijk naast me gaan zitten....Af en toe lukt een plasje of een paar drolletjes.

Slapen doet hij het liefst op het kleed. Leg hem steeds bij zijn knuffel in de mand maar zodra hij de kans krijgt ligt hij weer prinsheerlijk op het kleed.

Het fluitje van het eten herkent hij goed....enthousiaste eter zoals een echte lab betaamd.

Alle begin is moeilijk....

Via het raam kwamen de kippen even langs en renden meteen hard weg toen Jomme vrolijk aan kwam huppelen. Met kat Ozzy gaat het steeds beter. Ze besnuffelen en begroeten elkaar als ze elkaar tegenkomen ergens in de kamer. Moeten wel goed de kamerdeur naar de gang dicht houden want de trap heeft een enorme aantrekkingskracht en de derde tree is zo beklommen.

De vele regeltjes waar we ons aan moeten houden lukt nog niet zo goed dus.... maar we doen ons best!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten